| Od: LinK |
| Datum: 17.leden 2004 1:34:26 |
| Předmět: pro ILUNaxiel |
| Dekuji za odpoved :) jo, zkouskove prejde, ale musi byt nejaky vysledek, vis a toho se bojim.. O pravelasce ani nepremyslim...v tom jsem uz fakt skeptik. Pa, brou a diky LinK |
|
| Od: Katky |
| Datum: 16.leden 2004 19:18:30 |
| Předmět: pro tilti |
| Děkuju za Váš názor.Uvědomila jsem si že mi ten text docela hodně dal.A jsem Vám za něj vděčná.Chodím k psychologovi a je moc fain.Vždy se po jeho návštěvě cítím líp.Jenže zase to brzy zmizí.Chtěla jsem život žít a ne jenom přežívat.Ale zatím to jaksi nejde a nevím jestli někdy naplním své sny a přání,když se bojím sama sebe.Jak se takhle můžu pohybovat mezi lidmi,kteří se radují když se můžou posmívat a jsou plní nenávisti a nemají v sobě kousek lásky,kterou strašně potřebuju abych ze všeho dostala a přežila tady na tom světě.Chybí mi láska,hrozně moc.Přijde mi,že mně lidi dokážou hodit jen do špíny na poplivanou zem,ale už mi zní nikdo nepomůže vstát.Proč jsou lidi takový???Nemyslím si,že bych jim něco dělala,právě naopak snažím se lidem pomáhat a chovat se k nim hezky,ale neocení nic.Jsou zlí.To není na světě žádná láska a mír?Jestli ne tak to bych se rači ani nenarodila.Potřebuju lásku,jinak umřu.Je mi smutno.Kdyby se tu našel někdo kdo není pomluvačný a takový ja ti druzí.Ráda bych si s nima psala.Napište mi zas prosíííííííííííííííííííííííííííííííííím.:-( |
|
| Od: Malinka |
| Datum: 16.leden 2004 11:38:45 |
| Předmět: Blizi |
| Ahojky děkuju za přispěvek moc si toho važim.Vím že se mam nato vykašlat ale mě se to po tolika ještě jinych udalosti vrylo do paměti že tet sama tak hodnotim a nenavidim že sem zavisla na zrcadle a nevydržim se donho podivat dele jak pul dne aby zjistila zda sem pořad stejně nemožna.Už sama nevim kdy vypadam normalně a kdy ne.A zhoršuje seto odte doby co mě "kamoška"schvalně seznamila nasilnikem a ten mě dva roky obtěžoval a ja neměla komu to řict.pak si podřezal žily a mi to dali zavinu.Muj tet uz byvaly mi nadaval daval facku kdyz byl ozraly a nesměla sem nikaam bez neho.musela sem vypadat přesně podle jeho parametru. a tak mam fobii na lidi a mam strach i zvlastnich roiču a mladši sestry. |
|
| Od: ILUNaxiel |
| Datum: 16.leden 2004 7:52:02 |
| Předmět: To: LinK |
| Určitě se to časem změní... ...zkoušková období netrvají do konce života a nepovedené lásky - mno, jednou se nějaká určitě povede :) |
|
| Od: ILUNaxiel |
| Datum: 16.leden 2004 7:51:24 |
| Předmět: To: tilti |
Ahojky :)
Za záměnu pohlaví se omlouvám, ale přesně jak říkáš, neuvedl jsi jediné sloveso, z něhož by se dalo poznat "co" jsi. Zrovna dnes jsem četl o programu nějakých izraelských vědců, který s 98% přesností pozná, zda text psal muž, nebo žena. Asi bych si ho měl pořídit ;) Souhlasím s Tebou v naprosté většině věcí, které jsi napsal.... Snad bych jen dodal, že příčiny deprese, jako nemoci, mohou být různé - mezi jinými třeba nějaké trauma, nějaký šok, nebo hodně často alkohol či jiné návykové látky. Podpořil bych i myšlenku, že častým problémem lidí je, jak se dívají sami na sebe.... Leckdy je to samozřejmě způsobené tím, jak se na ně dívá okolí, spolužáci, rodina atd.. Nicméně právě tady je důležité to, co říkáš: aby se člověk na tohle dokázal vykašlat a byl opravdu sám sebou podle sebe a ne podle toho, jak se ho snaží přeformovat ostatní. Určitě se přikláním k tomu, že by se měla rozlišovat deprese jako nemoc a deprese coby depka. První se samozřejmě projevuje tak, jak říkáš a ve většině případů je skutečně jediným řešením osborník. Druhá, ač ji lidé nazývají depresí, je prostě jen stavem smutku, nebo nějakých jiných pocitů vycházejících obvykle z nějaké události, nicméně dá se zvládnout - tedy pokud člověk chce. Problémem některých lidí je, že vlastně ani nechtějí, neboť se sebelitují a vyžadují lítost okolí, kterou berou jako náhradní projev chybějících emocí.... S těmi trendy - svým způsobem máš určitě pravdu, že je to věc režimu, ve kterém jsme žili. Ano, opačný extrém také není dobrý (to se pak z psychologie a psychiatrie stává obyčejný byznys). Ideální by bylo, kdyby se společnost alespoň odnaučila hledět na ty, kdož se rozhodnou pro odbornou pomoc, hledět jako na slabé či méněcenné.... |
|
| Od: LinK |
| Datum: 16.leden 2004 0:36:52 |
| Předmět: zkouskove |
| Lidicky, zkouskove a nepovedene lasky daji docela zabrat a pak vecer to vsechno dolehne...fnuk...zmeni se to nekdy???? |
|
| Od: tilti |
| Datum: 15.leden 2004 23:57:08 |
| Předmět: Reakce |
Ja nejprv k tomu terminu deprese,asi hlavne ve vyznamu slova nastalo nedorozumeni.Ja jsem hlavne reagoval na prispevek Katky a z neho jsem to chapal tak,ze jeji stavy neni zalezistost poslednich par dnu,ale ze se takhle citi uz nejaky ten patek,nekdy je hur neky lip,ale nikdy se neciti vyrovana,spokojena,stastna,proste cool.Asi bych se taky jako Ilunaxiel priklonil k domnence,ze ta pricina bude nekde v rodine,detsvi,neco nekde v minulosti zahaprovalo,mozna nejake zraneni,deprivace a ted to "nese" svoje ovoce.Myslel jsem depresi jako stav,ktery nema moc logickych opodstatneni,clovek se citi tak mizerne a nevi proc,nepomuze navsteva veseleho cloveka,sport,umeni,hudba,uvedomeni si ze by se cek uz konecne vzpamatovat,ze to takhle nejde dal,hyperaktivace vlastni vule,takovym stylem jak prolomit hlavou betnovou zed apod.Tohle vsechno to muze kupodivu jeste zhorsit,zvlast kdyz se to dela na silu.Nevim jestli bych oznacil smutek,strach,nejistotu,zklamani,proste vsechny ty neradostne emoce,ktere normalne k zivotu patri slovem deprese,uz jen proto,ze napr. pri nich nejsou ty nesnesitelne nutkave myslenky na sebevrazdu.Myslim,ze rozdil tady opravdu je,neni to lehke urcit tu hranici,ale urcite to lze.Jinak co se tyce psychiatrie u nas,souhlasim s tim,ze tahle spolecnost ma dost otresne povedomi o tomhle oboru spjaty s ruznymi predsudky,odsudky,myty,fikcemi...Aniz bych to nejak vic rozebiral,jedna z hlavnich pricin je komunismus,ktery sice uz v te aktivni forme pominul,ale dusledky si poneseme jeste pekne dlouho.Na zapade mam takove info nastal takovy trend,ze kdo nema sveho psychologa,psyciatra,radce odbornika je divnej,neni normalni,coz je zas opacny extrem.Mezi tema snobama to takhle je,kdy se hledi v cem kdo jezdi,vystrelky posleni mody,konto apod.Ale to je zas jine tema.Ja osobne s tim problem nemam,nehledim na to co si kdo o mne mysli nebo bude myslet.Nikdy me takhle nikdo nanapad,nedal najevo,ze jsem menecenny...Ikdyz pravda neznam jejich myslenky :)Ale to hlavni co v tom pocitu menecennosti je pricinou je ten pohled na sebe.Nikdy se clovek neciti menecenny nebo nejak odcizeny ostatnim,protoze mu to dava okoli najevo,ale proto,ze on sam prijal tenhle pohled a sam ho aplikuje na sobe,at uz vedome nebo podvedome.
P.S. Nejsem holka,ale muzskeho pohlavi,Blizi je mi svedkem,ze nelzu :))Asi ten nick k tomu svadi nebo jsem v minulem prispevku neuved aspon tvar slovesa z ktereho by to bylo urcit :)Zdravim a specialne zdravim %Blizi!!;) |
|
| Od: ILUNaxiel |
| Datum: 15.leden 2004 21:48:53 |
| Předmět: To: Blizi |
| Jinak o sobě moc nepíšu, protože to by nezapadlo do rámce těchto stránek :) |
|
| Od: ILUNaxiel |
| Datum: 15.leden 2004 21:47:30 |
| Předmět: To: Blizi |
No jo, Blizi, workholici, to je strašná rasa :) Míval jsem a opětně zase mám nad sebou jednoho takového a za sebe říkám: nechápu je. Ale na druhou stranu - když se na to podíváš z druhé stránky, je to lepší, než mít vedle sebe nezaměstnaného povaleče (ach ten optimismus). Samozřejmě je mi, alespoň myslím, docela jasné, co Ti na workholismu Tvého partnera vadí.... Důležité podle mne je, zda má nějaké meze a zda ten jeho workholismus přináší i něco jiného, než jen jeho pocit z dobře odvedené práce.... S tím srazíkem: Blizi, to, že bys nepřišla, kdyby byl sraz mezi 2.-6. únorem, to mi neříkej ani z legrace! Na to Ti omluvenku nedám!!!! :) :((( |
|
| Od: Blizi |
| Datum: 15.leden 2004 21:40:26 |
| Předmět: Ilunaxiel und alle andere |
| Moc me tesi, ze se mate fajn, skoro o sobe nic nepripises, to se musi zmenit! :)) Ja akorat v posledni dobe zjistuji,ze jsem se zasnoubila s workoholikem :( Ále o tom nic:) Jeste ke sraziku, ja bych,bohuzel,nemohla az do 11.2., je to skoda, ale doufam, ze jich bude tento rok vic :)) |
|
|